استاندارد ایزو 10015

محیط کسب و کار روز به روز رقابتی می شود. سازمان ها به منظور حفظ موقعیت خود در بازار و سازمان های سرمایه گذاری در علم و فناوری جهت تغییر در فرایندها و ایجاد محصولات جدید میبایست کارکنان خود را با سرعتی مجاز آموزش داده و بروزرسانی نمایند. برای پاسخگویی به این چالش ها، شرکت ها باید راه حلهایی را برای تقویت یادگیری خود و اطمینان از این که اهدافشان با اهداف و استراتژی های شرکت سازگار باشند، دنبال نمایند.

نقش ایزو 10015 در ارائه راهنمایی هایی است که می تواند به سازمان کمک کند تا شناسایی و تجزیه و تحلیل نیازهای آموزشی، طراحی و برنامه ریزی های آموزش، معرفی منابع آموزش، ارزیابی نتایج آموزش و نظارت و بهبود روند آموزش به منظور دستیابی به اهداف خود را بدنبال داشته باشد.

استاندارد ایزو 10015 بر سهم آموزش در جهت بهبود مستمر تاکید می کند و هدف آن کمک به سازمان هایی است که آموزش خود را در جهت سرمایه گذاری موثر و کارآمد تر بکار میگیرند.


راه حلهای ایزو 10015

·        QAL ارائه دهنده راه حلهایی پیشرفته و جامع نرم افزاری برای مدیریت صحیح و آموزش است که این راه حلها با نیازهای مورد نظر سازمان مقررات جهانی مطابقت دارد.

·        QAL به شرکت ها کمک می کند تا با استاندارد ایزو  10015 آشنا شده، و با کاهش هزینه ها، موفقیت آنها به حداکثر رسیده و از سوی دیگر افزایش بهره وری و کاهش خطرات را برایشان به همراه داشته باشد.،

·        راه حل qal سازمان ها را قادر می سازد تا به راحتی نیازهای ایزو 10015 را برآورده سازند

·        گواهینامه ایزو 10015 منابع برای مدیریت صلاحیت ها، آموزش ها، برنامه ها، برنامه های عملیاتی، شاخص ها، فرایندها ، افزایش بهره وری سازمانی و همکاری آنلاین را در بر می گیرد.


مزایای اصلی اخذ گواهینامه ایزو 10015

·        این استاندارد راهنمایی در زمینه تکنولوژی آموزشی و یادگیری سازمانی را فراهم می کند و به طور خاص بر نیازهای تجاری متمرکز است.

·        شرکت هایی که در حال حاضر از سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001 استفاده می کنند، می توانند ایزو 10015 را به راحتی درک و اجرا کنند.

·        ایزو 10015 استاندارد مبتنی بر فرایند است و ساده و عملی است.

·        سازمان هایی که ایزو 9001 را اجرا نکرده اند می توانند از استاندارد ایزو 10015 برای افزایش کارایی و کارایی خود استفاده کنند.

مشاوره رایگان واتس آپ
مشاوره تلفنی رایگان