گواهینامه ایزو رضایت مشتری

مدیریت موثرتر شکایات مشتریان، میزان رضایت مشتریان را افزایش می دهد. به ویژه اگر شکایات مشتری را به عنوان فرصتی برای بهبود فعالیت فعلی خود بدانید، می توانید به سرعت شکایات را به رضایت مشتری تبدیل کنید.

بدون توجه به فعالیت و اندازه شرکت،اخذ گواهینامه ایزو 10002 می تواند به شما در دستیابی به این هدف کمک کند. سیستم مدیریت شکایات مشتری یک فرصت مناسب برای هر شرکتی است که به دنبال دستیابی به موفقیت  پایدار و جذب مشتری است

ایزو 10002 با هدف ایجاد رضایت مشتری با ایجاد تمرکز بر بازخورد نظرات مشتریان، به منظور حل هر گونه شکایت و افزایش ظرفیت موسسه برای بهبود محصولات و خدمات مشتری طراحی و منتشر شده است.


رضایت مشتری چیست؟ مدیریت شکایت چیست؟

انتظارات مشتریان هر روز بیشتر و بیشتر می شود و رقبای سازمان شما برای براوردن این انتظارات هر روز سخت تر کار می کنند. شما می توانید رضایت مشتری را با استانداردهای بین المللی رضایت مشتری بین المللی 10002 نیز افزایش دهید.

برای ایجاد سیستم مدیریت شکایت خود، الزامات خود و نحوه اجرای ان را تنظیم کنید.

 ایزو 10002 به شما کمک می کند تا زمینه هایی را که می توانید در شرکت خود بهبود یابید را پیدا کنید و نهایتا دلایل شکایت را از بین ببرید. این استاندارد ابزار مدیریتی لازم برای مدیریت شکایات مشتری را به شیوه ای کارآمد و موثرتر وبرای مدیریت مشتریان بیشترارائه می دهد.


چه کسی می تواند گواهینامه  ایزو 10002را بدست آورد؟

این استاندارد ایزو برای همه نهادهای خصوصی و دولتی با هر نوع و اندازه و با توجه به اندازه و برای همه  بخش ها قابل اجرا است. تمام موسسات با هدف نشان دادن این که برای مشتریان خود ارزش قائلند و شکایات را به طور مداوم و جدی در جهت اطمینان مشتریان در مورد موضوع مورد بررسی قرار می دهند، می توانند این گواهینامه را اخذ کنند.


چرا ایزو 10002؟

·         ایجاد یک راه صحیح برای مواجه با شکایات مشتریان

·         پیشگیری از وقوع چالش و مجادله با مشتریان

·         ایزو 10002 تضمین می کند که رفع مشکلات با مشتریان به طور عادلانه تر انجام می شود.

·         اخذ ایزو 10002 ایجاد فرصتی برای بهبود سازمان با بررسی شکایات مشتریان

دیگر مقالات


ایزو 9001 چیست؟

ادامه مطلب

درباره استاندارد ایزو

ادامه مطلب

نشان حلال چیست؟

ادامه مطلب

تاریخچه ایزو 9001

ادامه مطلب

گواهینامه ایزو 3632

ادامه مطلب

گواهینامه ایزو 16949

ادامه مطلب

معنی ایزو چیست

ادامه مطلب

آیا استاندارد ایزو 9001 واقعا به سازمان شما کمکی می کند؟

ادامه مطلب
مشاوره رایگان واتس آپ
مشاوره تلفنی رایگان